Grundskolen

Skolen rummer elever fra 0. til 9. klasse med et spor på hvert klassetrin til og med 6. klassetrin. Fra 7.-9. klasse har skolen to spor. Rammerne for undervisningen er historiske, men løbende renoverede bygninger. Eleverne bliver undervist i skønne, lyse rum, som forhåbentligt inspirerer til store tanker og lysten til at værne om omgivelserne. Skolegården er grønne områder, og skolen er omgivet af skov, strand og sø.

72B714B5-A1F6-47DF-944C-5215C4ADF90C.jpe

Hovedbygningen:

Hovedbygningen rummer administration, spisesal, køkken, innovatorium, musiklokale, børnehave samt klasselokaler for de fleste af vores skovskorper (5.-9. klassetrin).

De røde bygninger:

De røde bygninger rummer idrætssal, science-lokale, Strandhus (SFO) samt klasselokaler for vores strandskorper (0.-4. klassetrin).

Kongens Mølle:

Skolen afgangsklasser – 9. klassetrin – har lokaler i den historiske bygning Kongens Mølle, hvis ældste dele blev opført i 1576. Møllen har gennem historien blandt andet malet mel til hoffet på Kronborg og fungeret som våbenfabrik.