Strandhusets satser

Forældrebetalingen pr. 1. januar 2024:

Strandhus (SFO) kr. 1.700 pr. måned.

Søskenderabat:

2. barn        kr. 200 pr. måned.

3. barn        kr. 660 pr. måned.

4. barn        er gratis.

Pristalsreguleres årligt pr. 1. januar. Forældrebetalingen er beregnet ud fra antal åbningsdage i hele skoleåret (august til og med juli) og opkræves i 12 månedlige rater.

Betalingen inkluderer eftermiddagssnack, frokost i skoleferier og eventuelt morgenmad ved morgenpasning.

Indmeldelse kan ske fra dag til dag og kun ved skriftlig henvendelse til kontoret.

Udmeldelse skal ske skriftligt med en måneds varsel fra den sidste i måneden til skolens kontor.

Forældrebetalingen opkræves forud. Indbetalingen skal være betalt senest den 5. i måneden og skal foregå via NETS (PBS).

Manglende betaling og tilmelding til NETS (PBS):

Betaling efter den 5. i måneden koster kr. 100.

Restancer koster kr. 100.

Manglende tilmelding til NETS (PBS) koster kr. 100.

Såfremt skolen ikke har modtaget skolepengene den efterfølgende 15., eller der ikke er indgået en afdragsordning, kan man forvente udmeldelse af den berørte elev.