Strandhusets personale

Birgit Årsleff Sommer.jpg
Pædagogmedhjælper
Birgit Aarsleff Sommer

Motto: Be what you want to be, not what others want to see

Birgit elsker udeliv og at bruge ting og materialer fra naturen til at skabe spændende projekter. Sammen med børnene i Strandhuset, laver Birgit en masse kreative sysler som at tegne, male og sy, men også at bruge kroppen fysisk til yoga med efterfølgende afspænding.
Birgit lægger stor vægt på at børnene får mulighed for at bruge alle deres sanser. Ikke mindst at smage på forskellige krydderurter, spiselige blomster, bær og frugter. I bedene foran Strandhuset bliver der rig mulighed for det.
Hun er uddannet grafisk designer på Mediehøjskolen og som havedesigner på KLC School of Design i London. Sideløbende med arbejdet i Strandhuset er Birgit selvstændig i sin havedesignvirksomhed Grønne Rum.

Birgit er mor til 3 børn.

Ansat siden 01.08.2015

Anja Nordberg Vindahl Vever AN.jpg
Pædagogmedhjælper
Anja Vever

Motto:

Ansat siden 01.10.2021

Lasse Vanman LV.jpg
Pædagog
Lasse Vanman

Motto: “Det har jeg ikke prøvet før, så det kan jeg sikkert godt finde ud af”

Lasse er 43 år, uddannet pædagog, og har mange års erfaring indenfor special området.

Lasse har derudover grunduddannelsen som ambulanceredder, og udvidet førstehjælp.

Lasse har taget badmintontræneruddannelsen i Frederiksborg amt, og har været badmintontræner i flere klubber. Pt. er Lasse cheftræner i badmintonklubben i Gilleleje, hvor han også bor.

Lasse er god til at samarbejde, har let til smil, og er ikke bange for udfordringer af nogen art. Han er meget aktiv, og engagerer sig i de ting han foretager sig. Retfærdighed, ærlighed og arbejdsglæde er begreber han værdsætter, og som han på bedste vis videregiver i sit arbejde med børnene.

Ansat siden 25.10.2021

John Høholt Larsen JH.jpg