Skorpeskolens Støtteforening

Støtteforeningens mest fornemme opgave er at være med til at gøre hverdagen på Skorpeskolen så spændende og god som mulig for Krummer, Skorper, medarbejdere og øvrige, der har deres gang på skolen og i børnehaven.

Gennem foreningen kan medarbejderne søge om støtte og fondsmidler til projekter og investeringer.

Der kan ikke søges om støtte til den daglige drift.

Det seneste støttede projekt var en airtrack til gymnastiksalen til en værdi af ca. kr. 53.000,-.

Medlemskab – kontingent

Man kan blive medlem af Støtteforeningen for kun kr. 250,- om året. Indmeldelse sker pr. e-mail, som sendes til forening@skorpeskolen.dk Husk at oplyse navn både i.f.m. indmeldelse samt i.f.m. betaling.

Kontingent indbetales til vores konto i Jyske Bank reg.nr. 5050 konto 0001520147.

Muligheden for medlemskab gælder for både virksomheder og private, og man er altid meget velkommen til at støtte med et større beløb. Vi glæder os over alle bidrag!

Hvad opnår man som medlem?

Udover at bidrage med støtte til skolen og børnehaven via sit kontingent, har man som medlem en unik mulighed for at anvende netværket i foreningen fx via deltagelse i foredrag, idéudveksling, netværksmøder o.lign. Støtteforeningen sørger for lokaler, godt humør og frisk kaffe på kanden, og bestyrelsen er altid åben for idéer og forslag til arrangementer.

Man får løbende tilsendt vores nyhedsbrev med nyt om projekter, arrangementer etc.

Projektansøgning

Projektansøgning anvendes til større projekter, som egner sig til fond-/legatansøgning.

Ansøgning om støtte

Ansøgning om støtte anvendes til mindre investeringer til skolen, Strandhuset og Børnehaven. Der kan ikke søges om støtte til den daglige drift.

Støtteforeningens CVR nr.: 34546800

Støtteforeningens bestyrelse består af:

Henrik_edited.jpg
Henrik Buch-Jakobsen